Pijama Home A Great Day is Calling - Admas

45,00 €
Impostos inclosos

Pijama Stay At Home d'Admas per a home amb disseny exclusiu.

Càlid, còmode i amb estil per a les nits de tardor i hivern.

Color: Burdeos
Talles: S
Darreres unitats en inventari

Un gran dia t’està trucant… fins i tot des de casa.

Aquest pijama llarg per a home de la col·lecció Stay At Home d’Admas, dissenyat per Aznar Innova a Castelló, combina comoditat, originalitat i estil per als teus moments de relax.

La samarreta de màniga llarga està confeccionada en punt interlock vigoré de color bordeus, amb coll rodó i un detall flocat al pit: un telèfon clàssic i la frase “A Great Day is Calling” (Un gran dia està trucant), tots dos en gris fosc.

Un disseny exclusiu que transmet bon rotllo i estil casual.

El pantaló llarg, en punt vigoré gris fosc, presenta un patró escocès amb ratlles en bordeus i gris, cintura elàstica amb cordó, butxaques laterals i punys per a un ajust còmode i modern.

El seu teixit suau i agradable al tacte el converteix en l’opció perfecta per a les nits fresques de tardor i hivern.

Disponible en talles S, M, L, XL i XXL.

🎁 Ideal per regalar o gaudir del confort a casa amb estil.

Composició:

  • 60% cotó

  • 40% polièster

Cures recomanades:

  • Rentar a màquina màxim a 30 °C

  • No utilitzar lleixiu

  • Rentar i planxar del revés per conservar els detalls

63800
1 Elements
 

Pagament 100% Segur

 

Enviament gratuït a partir de 60€ (Comandes des de la península - Espanya)

 

Lliurament 24/72h

Productes relacionats ( 11 altres productes de la mateixa categoria )