Bòxer folgat de punt obert pack x2 - Abanderado
Pack de 2 Bòxers folgats per a home d'Abanderado.
Bòxers de punt confeccionats en cotó estampat.
Patró clàssic amb extra de suavitat.
Bragueta amb tancament de botó i cintura de goma recoberta.
100% Cotó
El pack 2 bòxer Abanderat de punt està pensat per als que valoren la comoditat tradicional sense complicacions.
Fabricats amb cotó 100% natural, permeten que la pell respiri i garanteixen frescor durant tot el dia.
El seu tall clàssic obert proporciona més amplitud i confort, mentre que la bragueta amb botó afegeix funcionalitat pràctica.
La goma elàstica recoberta a la cintura millora l'ajust evitant molèsties, fins i tot després de moltes hores d'ús.
El teixit de punt llis ofereix suavitat, resistència i manteniment òptim després de rentar, conservant forma i qualitat.
Amb diferents dissenys i colors disponibles, aquests bòxers són ideals per als que busquen roba interior masculina còmoda, duradora i fiable.
Beneficis:
- Cotó natural transpirable
- Bragueta funcional amb botó
- Ajust còmode i estable
- Gran resistència i durabilitat
Composició: 100% Cotó
Pagament 100% Segur
Enviament gratuït a partir de 60€ (Comandes des de la península - Espanya)
Lliurament 24/72h