Calzoncillo hombre.Slip bàsic Set de cotó de la col·lecció Free Man, caracteritzada per la seva elegància i minimalisme. No té costures laterals per oferir un confort màxim i s'adapta fàcilment a el cos. Dissenyat i fabricat a Espanya.Composición: 90% Algodón peinado, 10% Lycra.
Slip Set de cotó de la col·lecció Set Sport.Col·lecció casual per als que busquen un aspecte més modern.Cintura elàstica per aconseguir un millor ajust i les càmeres estan acabades amb tirar de teixit sense oprimir.Calçotets resistents, adaptables i elàstics.Composició: 90% Algodón, 10% Lycra
Boxer Set per home.Boxer bàsic Set de cotó de la col·lecció Free Man, caracteritzada per la seva elegància i minimalisme. No té costures laterals per oferir un confort màxim i s'adapta fàcilment a el cos. Dissenyat i fabricat a Espanya.Composició: 90% Cotó pentinat, 10% Lycra.
Bòxer Set de cotó de la col·lecció SET Sport.Col·lecció més casual per als que busquen un estil més modern.Cintura elàstica per aconseguir un millor ajust i els camals estan acabats amb tira de teixit per no oprimir.Bòxer resistent, adaptable i elàstic.Composició: 90% Cotó, 10% Lycra