Monthly Archives:August 2020

¿Quin és el sostenidor sense tirants que s’adapta a tu?

18 [Catalan] Aug 20
Irene Barneda
, ,
No Comments

¿Quin és el sostenidor sense tirants que s’adapta a tu?  Hi ha aquells dies de calor en què les dones volem portar roba més fresca i còmoda. Moltes vegades volem deixar al descobert les nostres espatlles i part del nostre escot. Els sostenidors sense tirants són sens dubte la nostra millor opció si no volem que se’ns vegin les tires del sostenidor que d’altra banda resulten tan poc estètiques.

Tria sempre la talla adequada

Hem d’utilitzar sempre la talla i copa adequadas, ja que una talla gran no ens subjectará i resultarà molest. En el cas de tenir molt pit, tingues en compte que de forma general els models amb la tira ampla ofereixen més subjecció.

Estructura Reforçada

La millor opció és escollir un model amb estructura reforçada per comptar amb una major subjecció. Molts també tenen silicona en tot el contorn corporal per guanyar en fixació i evitar que els sostenidors caiguin.

Compte amb el pes extra

Si la peça que volem fer servir és molt pesada acabarà baixant juntament amb el nostre sostenidor. Així que hem de procurar que la roba que usem s’ajusti al nostra maluc i no al nostre pit per evitar possibles ensurts. Cal recordar que malgrat que aquests sostenidors mantenen el pit al seu lloc, la seva subjecció és limitada.

¿Quins sostenidors sense tirants escollir?

¿Quin és el sostenidor sense tirants que s’adapta a tu? La marca Selene ofereix diferents models de sostenidors sense tirants com ara el Yolanda. Sostenidor amb cèrcols i foam i sense tirants, amb una elegant espatlla en tul elàstic de ratlles, que li dóna un toc diferent, ideal per escots paraula d’honor. Un altre clàssic és el sostenidor Esmeralda de Selene, amb capacitat, subjecció i confort, sostenidor amb cèrcols flexibles per a més adaptabilitat i súper còmode.

Passant a la marca Gisela, el sostenidor 1/0104 amb tires desmuntables push up +2 és molt comfortable i a més conté els tirants multiposició (normals, sense tirants, halter i esquena nedadora). Amb bandes de silicona en el contorn perquè sentis la seguretat de queno et baixin en cap circumstància. El 1/0111 de Gisela és un model similar a l’anterior però ideal per a vestits sense samarretes sense mànigues, combina-ho amb una calceta o un tanga a joc. Com a últim model us portem el sostenidor W032D de Wonderbra. Un sostenidor push up sense tirants ideal per portar l’esquena nua, amb copa preformada i assegurant una subjecció perfecta.

Vida sana a l’estiu?

06 [Catalan] Aug 20
Irene Barneda
, , , ,
No Comments

A l’estiu és el nostre moment de relaxació. Els nostres hàbits solen canviar i fins i tot empitjorar. Sortim diverses vegades al dia, estem exposats al Sol, mengem més vegades fora de casa, l’aigua de piscines pot perjudicar els nostres cabells, la nostra roba …  Podem tenir una vida sana a l’estiu? Si podem, només hem de tenir en compte alguns factors.

SOL


Tots sabem que el sol ens pot fer mal si ho prenem malament, però la majoria seguim sense donar-li importància. Hem de protegir-nos del sol. Amb l’arribada de l’estiu i l’exposició al sol ens pot provocar taques a la pell i malalties com el càncer. Aquí van alguns consells:

Hem de prendre el sol de manera progressiva
– Hem d’evitar el sol entre 12h a 16h, són les hores amb els raigs solars més forts.
– Les cremes solars no són 100% efectives, hem de buscar ombra per a alguns moments del dia.

El sol no només ens fa mal al nostre cos, també fa mal a les nostres peces. La roba de bany (biquinis i banyadors) poden patir danys si no es protegeixen bé. Perquè la nostra roba de bany no pateixi tant hem de tenir en compte:

– Aclarir sempre el banyador o biquini amb aigua freda després de cada ús
– Evitar fer servir el mateix banyador o biquini cada dia, evitarem que els colors no pateixin tant. Aquestes peces si estan exposades moltes hores al sol perdran el seu color.
– Per eixugar la roba de bany evita exposar directament al sol.

Ver las imágenes de origen

 

AIGUA

 

A l’estiu, les temperatures poden ser molt altes i la calor s’intensifica, hem de donar molta importància a mantenir-nos hidratats en tot moment. El nostre cos perd aigua amb molta facilitat, a l’estiu podem arribar a perdre dos litres al dia. Els nens, els ancians i les embarassades són especialment vulnerables.

L’aigua a part d’hidratar-nos, és fonamental perquè el nostre organisme funcioni correctament. Ajuda a regular la temperatura corporal, afavoreix l’eliminació de toxines, intervé en la digestió, …

A vegades pots tenir dificultats per arribar a consumir la quantitat recomanada d’aigua, aquí van alguns consells:

– Beu regularment, no hem d’esperar a tenir sensació de set.
– És preferible beure aigua per evitar la deshidratació. Però infusions o sucs també són una bona opció.
– Portar sempre una ampolla d’aigua a sobre és una gran idea.
– Per aconseguir prendre aquests dos litres d’aigua al dia no només tenim l’opció de beure. Menjar fruites i verdures poden ajudar-nos a arribar a aquesta quantitat.
– Si practiquem exercici físic, provoca que el cos perdi aigua, en aquest cas la hidratació encara és més important.

 

Ver las imágenes de origen

MENJARS


A l’estiu la nostra alimentació canvia molt, mengem moltes vegades fora de casa, no seguim uns horaris adequats,

Hem de tenir en compte algunes coses:

– El primer plat ha de ser lleuger i amb verdures, una amanida, verdura a la planxa, gaspatxo També ens ajudarà en la hidratació.
– Busca plats lleugers, planxa, vapor, forn, que no tinguin greixos.
– Evitar el menjar escombraria, pots anar un dia a un restaurant de menjar ràpid, però si és cada dia la nostra salut no serà la mateixa.
– Hem de controlar la quantitat. Menja el necessari.
– La fruita ha de ser la nostra preferència, lleugera, saludable i ens hidrata.

 

Ver las imágenes de origen

 

Gaudim de l’estiu i l’aire lliure! Si podem tenir una vida sana a l’estiu!